vrijdag 11 juni 2010

Geachte PVV-stemmer

Ik moet iets bekennen: ik heb het met u gehad. U kunt mij verrekken. U kunt me in de stront zakken. U kunt wat mij betreft figuurlijk doodvallen. Het interesseert me niet dat u met velen bent, en het kan me niet schelen dat u recht heeft op de vrijheid van meningsuiting. Dat heb ik ook, en daar ga ik nu eens even grondig misbruik van maken. U heeft mogen stemmen wat u wil, en ik mag daar nu van vinden wat ik wil, en ik doe u eens even lekker in de ban. In mijn leven zijn de PVV-stemmers van juni 2010 niet langer welkom. Nee, ik ga uw bestaan niet ontkennen, noch ga ik u enig recht ontzeggen dat ik een ander niet ook zou ontzeggen, en in het publieke zal ik u te vuur en te zwaard bestrijden, maar persoonlijk wil ik met u niets maar dan ook niets te maken hebben.

U heeft opvattingen over de wereld die zich met mijn fatsoensnormen niet verzoenen laten. U vindt uw eigen achterlijke cultuur van onderdrukking, decadentie en verspilling beter dan andere. U vindt dat mensen die elders leven in de armoe en ellende die 250 jaar westers kolonialisme en 50 jaar postkoloniaal gerotzooi heeft veroorzaakt lekker in de stront kunnen zakken. Het is immers uw belastinggeld. Gewoon een hoog hek om Europa en verder lekker vergeten. U vindt dat 'ze' zich maar aan moeten passen of anders moeten oprotten en dat het aan de overheid is om de cultuur van de meerderheid door de strot van de minderheid te duwen. U vindt Islamieten minderwaardige mensen, net als, overigens, intellectuelen, kunstenaars, en mensen met het hart op de juiste plaats. Maar eigenlijk houdt u gewoon niet zo van mensen met een ander kleurtje of een andere mening, en wil u terug naar een keurig, blank en fatsoenlijk Nederland, waarin iedereen in dezelfde gezonde marspas loopt. En dat terwijl u over het algemeen in dorpen woont waar geen Turk, Marokkaan of linkse intellectueel te bekennen is.
U bent een schande voor ons land. In uw euforie bedreigt u inmiddels lieden die niets met u te maken willen hebben en dat op hun winkelruit wagen te zetten, gebruik makend van hun vrijheid van meningsuiting (klik). In uw euforie roept u inmiddels tegen schoonmaaksters wanneer ze eindelijk eens oprotten naar hun eigen land (klik), en u geeft Marokkaanse reclasseringsmedewerkers er in vergelijkbare termen van langs (klik). Wat gaat u in uw euforie nog meer aanrichten? Gaat u binnenkort weer eens ouderwets een moskee in de fik zetten, of ergens een paar multiculturele ruiten ingooien? Ik wil u niet Godwinnen, dus ik zal geen vergelijkingen maken met het Duitsland van 1933. Dat zou ook teveel voor de hand liggen en goedkoop zijn bovendien. U hebt die vergelijking bovendien ook helemaal niet nodig: uw gedrag en opvattingen zijn intrinsiek al verwerpelijk genoeg.
Ben ik daarmee een wereldvreemde, zichzelf superieur voelende linkse intellectueel? Dat mag u natuurlijk best vinden, het interesseert me niet zoveel. Misschien is het nog wel waar ook. Ja, ik vind dat mensen vrij zijn om te zijn wie ze zijn en nee, ik vind niet dat de overheid zich daarmee moet bemoeien zolang er geen wetten overtreden worden en iedereen in zijn waarde wordt gelaten. Het is een universeel en ononderhandelbaar recht om te denken wat je denkt, te doen wat je doet, en te geloven wat je gelooft. U kunt dat wat mij betreft best ontkennen, maar we leven in een multiculturele samenleving en daar ben ik blij om en trots op. Ik ben dan ook volledig klaar met uw onfrisse praatjes, halve suggesties en verdraaide waarheden. U kunt de pot op.

is getekend mikoflohr op June 11th, 2010, 14:17
 http://www.mikoflohr.nl/new/index.php?lnk=2551